Uppdatering 081030

Antarksis på väg!!

Inte nog med att man blev som en stel snögubbe när man ska ut med hundarna! man håller samtidigt på att blåsa bort!!
Nu är det till att plocka fram vinterkläderna! :D

Just nu håller jag på att planera för en vinter i värme, här på bloggen. :) Nice va?

Kom och tänka på att jag måste köpa en ny vinterjacka nu.
Den andra är för stor.. =/ och skulle behöva en mössa med, och ett par schyssta vantar. Nu när jag tänker efter behöver jag ju allting.. :S

Tror som sagt att det blir en stillsam vinter i Bloggmiljö.  :)

Imorgon bär det ju som sagt av till Sundsvall, där tydligen vintern är i full gång enlgt ryktesvägen. Får se om jag vänder på vägen och åker hem igen? ;) Hihi

Ha det bra! / S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0